تایپوگرافی مجموعه تبلیغاتی نوین
  1. Home
  2. /
  3. پروژه‌ها
  4. /
  5. افزایش سرعت سایت متین...
افزایش سرعت سایت متین فیدار نیکو
گالری تصاویر پروژه

افزایش سرعت سایت متین فیدار نیکو

افزایش سرعت سایت متین فیدار نیکو توسط مجموعه تبلیغاتی نوین در تاریخ 19 شهریور 1402 شروع شد و پس از مدت زمان 6روز خانم مریم خسروی از مجموعه متین فیدار نیکو گردید. در این پروژه کلیه کدها ( css – html – js ) بهینه سازی گردید و در نهایت دیتابیس سایت به فشرده ترین حالت ممکن تقدیم مشتری محترم گردید.

وبسایت ما با افتخار خدمات متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. ما در زمینه‌های مختلفی فعالیت داریم. اگر به دنبال یک تجربه یکتا و حرفه‌ای در طراحی وبسایت هستید، تیم ما با استفاده از تکنولوژی‌های روز و استانداردهای برنامه‌نویسی، سایت شما را با طراحی زیبا و کاربرپسند ارتقا خواهد داد. با تکنیک‌های سئو حرفه‌ای، ما به شما کمک می‌کنیم تا در نتایج جستجوی گوگل بهبود یابید و ترافیک و بازدیدکنندگان وبسایت خود را افزایش دهید.
ما با استفاده از هنر گرافیکی، طراحی‌های جذاب و شخصی‌سازی برند شما را به بهترین شکل ممکن انجام می دهیم. از لوگوها تا مواد تبلیغاتی، هر کاری که به زیبایی و هویت برند شما کمک کند را در نظر می گیریم. با ارائه خدمات پشتیبانی موثر و بهینه‌سازی مداوم، ما اطمینان می‌دهیم که وبسایت شما همیشه بهترین عملکرد را در رتبه بندی گوگل داشته باشد.
ما در اینجا هستیم به شما کمک کنیم تا در دنیای رقابتی دیجیتال، بهترین نماینده برند خود باشید.
جهت ثبت پروژه طراحی گرافیکی و یا دیگر خدمات تبلیغاتی با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشید.

اطلاعات پروژه :

کارفرمای محترم:

خانم مریم خسروی

تاریخ شروع:

19 شهریور 1402

قیمت پروژه:

1750000 تومان

مدت زمان انجام:

6 روز کاری
تکنولوژی های استفاده شده :
افزایش سرعت سایت
عضویت در خبرنامه